RE.F1-FBF-SST-N
		
			RE.F1-SST-N
			Paslanmaz çelik braketli tekerlekler
		
	78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
ellerGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
78711-R,20
78710-R,10
78712-R,50
ellerGN 300-30-B5-SW;60
GN 612-5-M12x1,5-A;40
DIN 172-B10,5-20-A;50
ISO 8675-M8x1-04-BT;10
Enjeksiyonlu poliüretan, sertlik 85 Shore A.
Poliamid bazlı (PA) teknopolimer.
AISI 304 paslanmaz çelik levha, braketin 1800N'e kadar yüklere dayanabilmesi için tasarlanmıştır.
AISI 304 paslanmaz çelik levha, braketin 1800N'e kadar yüklere dayanabilmesi için tasarlanmıştır.
Çift bilye yuvası bulunması ve plaka ve dahili pimli bilye yuvası halkası arasında direkt temas olması, mükemmel hareket kabiliyetini garantiler.
Bakım gerektirmez.
Şunları içerir (bkz. Şekil 1):
Çark ve braket dönüşünü kilitleyen genel fren.
En uygun şekle getirilen boyutlar ve geri çekilebilir pedal, minimal şekilde dolu alanlar ve maksimum harekete geçirme kolaylığını garantiler. Paslanmaz çelik yay.
Cihazı kullanabilmek için yük arabası döndürülmelidir. Frenin kullanımı basit ve etkilidir: iki ayrı pedalın ucunda üstten aşağıya doğru tek bir hareketle harekete geçirilir ve serbest bırakılır, böylece son derece yüksek manevra konforunu garantiler.
 Mükemmel yuvarlanma direnci ve esneklik özellikleri, iyi aşınma ve yırtılma direnci.
Mükemmel engellerin üstesinden gelme kapasitesi.
Daha ayrıntılı bilgi için çark teknik veri sayfasına bakınız RE.F1.
Talebiniz gönderilmiştir ve mümkün olan en kısa sürede cevap verilecektir.